Jag är sämst!

Typiskt mig att alltid, alltid vara ute i sista sekunden..Skulle söka in på högskola idag, men tänkte äh jag gör det senare när jag kommer hem, kom hem vid 22 och ser då att hela studera.nu sajten inte funkar!!! vadå typiskt?? Blir så arg på mig själv, fast egentligen vet jag ju inte ens om jag hade velat plugga till hösten, men hade iaf velat prova söka. Men nu är det ju försent för det. Får skylla mig själv helt enkelt! Jag hann i alla fall med att söka ett jobb där ansökan skulle vara inne senast 15 april, så jag hann precis skicka in den med andra ord.

För övrigt är jag bränd, helt knallröd i fejjan, snyggt. Nu låter jag helt negativ, men egentligen är jag inte negativ, just nu är jag riktigt glaaaad, faktiskt! :) längtar. Nu väntar sängen,  imorgon ska jag befinna mig hos Nina kl.10 och fixa barret, skönt!

GONATT! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0