Sun is blinding

Fredag idag vilket innebär helg, vilket innebär gällivare nappet, o'learys och mysa med mina bruuudar.. Lutar mot ännu en nykter helg men jag klagar inte! :) Har fått jobba idag och igår, skönt men nu hoppas jag verkligen inte att jag åker på magsjukan. Efter jobbet for jag med Elin och Emelie och solade, har aldrig någonsin varit med om något varmare solarium! Jag såg ut som en nykokt kräfta, KNALL RÖD! Som tur är har det gått ner nu och är bara liite röd på kinderna. Har nyss gjort mig i ordning, duschat osv. Nu väntar jag bara på att nånting ska hända, ingen svarar på mina sms förutom min troge vän Johanna, så får ta och ringa de andra och sen får jag se vad kvällen har att erbjuda! :)


Min snygga bränna, svettades säkert minst 2 liter.. har aldrig varit med om liknande!

Förresten, fan vad våren gör mycket.. man blir så himla mycket gladare, allt känns lättare! Nu väntar bara sommaren, fan vad skönt, dock jobbar jag ju hela sommaren men det gör inget. Får ta en utlandresa till hösten istället :) Nu ska jag bege mig vidare.

PUSS, och ohja jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Malin

Du var ju inte lite röd hurrudu!

2009-04-24 @ 21:04:05
URL: http://mmalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0