Uppe med tuppen!

Hela morgonen har jag känt solen lysa in i mitt rum, grymt härligt! Men vaknade 09.20 av att chippen la en spya bredvid mig, så det var bara att stiga upp och ta bort sängkläderna. Först blev jag förbannad på honom men sen när jag såg de där ledsna hundögonen kunde jag verkligen inte vara sur på honom, dessutom var det ganska bra för då kom jag ju upp ur sängen i rimlig tid. Så jag tog en liten frukost, laddade telefonen med massa musik och sen gick jag och chippen på en 1,5 timmes promenad =) Under promenaden fick jag två förfrågningar om jobb, så idag ska jag jobba från 15-21.30 och imorgon jobbar jag från 8.30 till 21.30 på Svedjan.. SKÖNT!

Har nyss gjort massa övningar här på golvet med en galen hund som försöker vara med, ska börja mitt nya effektiva liv nu har jag bestämt. Så nu ska jag slänga mig i duschen, sedan ta en fika och sen väntar jobb..

PUSS på mina solstrålar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0