Stay the night

Helgen är över och kan med glädje säga att jag lyckades stå emot all frestelse ;) I fredags var jag med tjejerna och vi kollade film = surrade hela kvällen. Jag och Emelie övernattade även hos Elin och det var mysigt. På lördags morgonen fick jag börja med att fyllechaffa, sedan for vi ett helt gäng på nappet, ingen fick fisk och vi var såklart där när tävlingen snart var slut. Tidsoptimister utan dess like alltså.. Efter nappet blev det ännu mer fyllechaffande och jag var inte lite sugen att korka upp, men sen när alla började slockna hit och dit kändes det mer värt att vara nykter. På kvällen blev det buffé på olearys med Elin x2 och Emelie, sjukt god mat alltså! :) Resten av kvällen körde vi bil, for till Viltok på andra sidan och lyssna på en kille som spelade gitarr och söng, han var så jävla grym! Kom hem ganska sent och avslutade kvällen med ett långt telefonsamtal, som börjar bli lite av en vana nu för tiden, inte mig emot ;)

Idag har jag blåst på riktigt ordentligt, halv två vaknade jag! Har missat att vakansen har skickat sms och ringt om jobb,  typsikt! Har i alla fall fått gjort lite nytta, har packat ner nästan alla mina saker förutom kläder, skor, smink och sånt där nödvändigt.. det som tar längst tid. Nu ska jag äta middag, sedan bege mig ut på en promenad med min pingla och sedan blir det film. Skön söndag med andra ord. Tiden går grymt fort men det känns bara bra!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0