wonderful!!

I dag eller ja nyss kom jag på att jag bara har massor av bra saker att se framemot nu.. Allt känns hur bra som helst. Enda som är liite jobbigt just nu att vi måste flytta mitt under valborgs firandet, men iofs är det bara skönt att äntligen få lämna denna lägenhet och flytta till nåt större och frächare så ska inte klaga :D

Har varit pop non stop idag känns det som, varit och gjort ärenden hit och dit och låtsas vara viktig typ. Nämen vaknade i alla fall upp hos Emelie idag av att Hanna kom och väckte mig kl.9, for hem och packade, duchade, for och fikade med tjejerna, for hem och sen ut igen vid fem tiden och sen dess fram till klockan nio ungefär har jag kört runt med bilen över hela samhället och gjort mer eller mindre viktiga saker.

Imorgon är det valborg (eller?) har inte så stor koll vilken av alla dagar som är valborg. Men blir i alla fall att fara och grilla efter e10 an på dagen, och dom har lovat strålande väder hela helgen! perfekt! :) Hoppas på en riktigt rosig helg, men ärligt talat är inte suget efter att dricka speciellt stort, men om jag känner mig rätt kommer suget finnas där när jag väl sitter efter e10 :)

Nu ska jag ta och sova, hade jävligt svårt att somna i natt när Emelie kacklade på där i sömnen, så känner mig ganska trött nu faktiskt. Ha en bra helg allihop!

Gonatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0