YES!

Idag är en bra dag, jag har fått sommar jobb, wiiihoooooo!! På Svedjan som jag hoppades på, fast jag börjar först den 24 juni och jobbar till den 1 september, guld! Hoppas bara att schemat blir liiite bättre än förra året, då jobbade jag alla helgerna som jag hade velat vara ledig på.

Igår fick jag sova med min pingla, guld värt! For hem vid halv elva nångång i morse efter att Emelie hade farit på jobbet. For ut och promenarde med Elin när hon slutade och sen hade jag planer på att ta tag i lite saker här hemma, men är för omotiverad för sånt. Ska snart äta renskav, inte min favorit rätt men får väl duga.. sedan ska jag bege mig till Johanna och ta en promenad till! :) Ikväll vankas det despera hemmafruar, fick nyss ett sms av vårat manliga DH-fan att det blir dh-kväll hemma hos honom, great! ;P

Nu har jag sådär grymt ont i käkarna igen, whats wrong? Kanske min reumatism som spökar, borde nog ringa sunderbyn i alla fall. Får knappt in maten i munnen, och jag som ska till tandis på torsdag och dra ut en tand, hur ska det gå? Kanske får avboka tiden om käken inte vill ge med sig..


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0