Back on track..

Jag är nog sämst på att uppdatera bloggen, har helt enkelt haft annat för mig. Påsken har rusat förbi, och den var riktigt mysig men krogen var alldeles för överskattad. Nu ska jag ta några vita helger och det ska bli skööönt, känns som att det var ett tag sen.

Vilket vädret vi har lyckats få här nu, har till och med bränt mig lite grann idag. Jag och johanna hade stora planerar på att promenar upp på dundret, men slutade med att vi tog bilen.. haha. Så vi har suttit några timmar i en grop och STEKT, så jävla skönt alltså. När jag kom hem tog jag en promenad med Malin och hunden, vädret gör allt! Har ätit för ett tag sen och nu känner jag hur trött jag är, har massa saker jag hade behövt göra men känns riktigt jobbigt.. Jag känner mig riktigt less just nu faktiskt på att glida omkring och inte göra nån nytta, bara stå och trampa på samma ställe. Måste göra nånting åt det snarast!

De enda planera jag har för kvällen är att ta mig en dusch, sedan får jag höra med mina kompanjoner om vad som händer. Åh kom på att jag ska till frissan imorgon, vilken lycka!! som jag längtat, mitt hår ser ut som fan själv. 

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0