HA HA HA

Jag tror aldrig jag har skrattat så mycket som jag har gjort idag. 95% av alla skämt har varit på min bekostnad, men vet ni det bjur jag på! hahah, min kropp är helt slut av allt garv, det är helt sjukt. Trodde inte jag skulle kunna skratta så mycket till något man borde ha grov ångets för, men äh.. that's life! ;P Idag slog jag upp mina blodsprängda redan klockan 10, på tok för tidigt efter en utekväll, men min vanliga väckarklocka på helgerna ringde och väckte mig. Då drog jag på mig kläderna och järngänget tog en fika på hultan och sedan for jag, elin, emelie och johanan och grillade,, sedan joinade även jossi och emanuel.. det var då allt spårade, jag har skrattat hela dagen sedan dess!! :) Förutom det har vi också hunnit med att hänga i mattis och elins place, planerat påsken, ätit från dannes, hyrt film, spelat chicago m.m.

Imorgon har vi ännu en fullspäckad dag på schemat, som vanligt! Jag gillar när det händer saker :) Men nu ska jag sova, är sjukt trött. Sleep tight! :)


Kommentarer
Postat av: Leonard

Alla har sina roliga dagar! En gång stod jag och en kompis inne på Cubus i nordstan i Göteborg och sjöng Beyoncé, alla bara kollade på oss hahah xD



Trevlig kväll! Häftig design på din blogg förresten!

2009-04-14 @ 22:13:32
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0