Fuck off

Just nu mår jag inge bra, inbillning? I don't know men tror jag ska ta en liten vila nu, hade velat gå ut och promenera men känner mig lite sådär halv hängig. Belv utringd på jobb i morse så har tagit hand om spyor och diverse andra roliga saker idag.. Blir så förbannad när jag tänker på hur låg lönen är i vårdyrkerna, vi gör allt skit och sliter så kropparna går sönder. Tycker verkligen inte att det är nå fel på själva jobbet, jag tycker det är kul men jobbet hade varit betydligt mer uppskattat om lönen var lite bättre. men världen är väl inget annat än orättvis?!

Har pratat med Johanna nyss och vi ska fara och simma, blir inge vila. Har tagit två alvedon nu så får hoppas det känns lite bättre sen så jag orkar simma :) På lördag går flyttlasset, hade jätte gärna velat fara till ritsem i helgen men det var tydligen strängt förbjudet för pappsen, "måste" vara hemma men till vilken nytta förstår jag inte.

Ibland blir jag verkligen förbannad på mig själv, idag är en sån dag.. Jag har en klump i magen, känns inge bra. Nu är Johanna stressad, så ska väl snabba på lite.

PUSS!
ps. jag har världens absolut bästa vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0