I could walk a thousand miles..

Just nu hade jag kunnat döda för godis! Jag är en sucker för allt som har med godis och chips+dipp att göra, och jag hatar det! varför kan inte jag vara ett hälsofreak? Vet inte hur många gånger man sagt att man ska börja sitt nytta liv, sluta äta godis osv. Men det går ju inte, helt omöjligt.

Tror för övrigt att jag håller på att bli sjuk, jag fryser och mitt huvud värker. Kände en knutta illamående nyss, men tror det kan vara lite inbillning eftersom det har gått magsjuka bland gamlingarna i helgen, så hoppas för allt i världen att jag inte åker på det. Hade ju som tänkt göra massa bra saker idag, men känner mig så otaggad på typ allt.. Men har i alla fall tagit en promenad med johanna och hanna tidigare. När hanna ringde i morse drömde jag världens sjukaste dröm, var i alla fall nåt med att jag proade på ungdoms mottagningen och att jag hade försovit mig, så när hanna ringde trodde jag att det var ungdoms som ringde och skulle skälla ut för mig att jag hade försovit mig, så kollade på mobilen och fattade noll ett bra tag innan jag fattade att det var hanna som ringde :P Har annars sovit som en stock hela natten, grymt skönt!

Jag är nog sämst på ett erkänna saker för mig själv, om inte ännu sämre på att erkänna saker för andra... Nej nu väntar maten, tjing!


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0