Dreamworld

Så fort jag inte bloggar en dag så sjunker statistiken med typ 20 pers, antar att det är för att de flesta anväder bloglovin?? =) Det gör jag i alla fall, asbra för då slipper man klicka in på massa bloggar och bli besviken när ingen bloggat.. på bloglovin ser man ju så fort nån skrivit ett inlägg! :)

Det gick i alla fall jätte bra när jag jobbade igår, från 8-21.30, det var inte ens lite jobbigt :) hoppas på att få jobba mer här framöver, behöver ju som sagt ett jobb.. Det suger verkligen att vara arbetslös, inte bara det att man inte får några pengar utan man känner mig så grymt dålig, självkänslan sjuker verkligen.

Idag känns det som att hela dagen har bestått av att göra ärenden, eller nästan i alla fall. Imorse kom Emelie hit till mig när hon hade varit hos tandis så for vi på hultan och tog en frulle, det satt fint! Sedan for vi till emelie, hon packade och jag kollade på. Sedan for hon till frissan och Johanna plockade upp mig, även vi tog en fika på hultan så fick bli två besök där idag ;P Jag och Johanna for sedan och hämtade mat från matsalen i LK till killen som lägger golvet i deras källare, bara för att vara snäll liksom. Men fifan så vi irrade där inne, har ju varit där hundra gånger men ändå körde vi runt som yra höns där, och jag var livrädd för johanna som körde som en galning där inne och tog inte hänsyn till några som helst regler!! Jaja vi tog oss (efter många om och men) i alla fall ut därifrån helskinnade. Seadn tankade vi bilen, körde två vändor med två olika hundar. Sedan vart jag hungrig och for hem och åt tacos, guld värt! :) Efter middagen fick jag äran att fara på bolaget åt pappsen, 10 öl till honom och sedan råkade det slinka ner en vinare och några cider till mig också ;) Sedan skulle josefin och hennes kompis på kullekiosken så fick agera chafför, gud vad snäll jag är ibland ;)

Ikväll blir det en lugn kväll med brudarna, film och sånt där mys bara, skönt. Eller vem fan försöker jag lura? Alla vet att jag är sugen på nåt helt annat! :D

Trodde inte det var möjligt men mitt partysug kunde höjas.. denna gång med denna låt, enjoy! ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0