Nattuggla

Sitter på jobbet för tillfället, jobbar nämligen natt :) och allt är lugnt och skönt, *peppar, peppar...* Min första natt här på svedjan, men som sagt så går allt bra.. Lite långtråkigt bara, vet inte vad jag ska göra? Har redan kollat till alla så att alla lever, har städat i köket, rensa all tvätt.. hm vad kan man mer göra? Nåja, ska gå på rond om 1 timma, då har jag något att göra iaf :)

Nyåret blir att fira hos matti och johanna, middag, badtunna osv. blir nog bra :) Är skönare med en ganska lugn kväll med de närmsta än att vara på en full fest i nån lokal nånstans, känns mer värt :) Jag och tommy ska ta hand om efterrätten, så får se vad vi kokar ihop.. :) I morgon hade jag även tänkt fara och sola, känns som att färgen farit bort direkt när man varit utomlands, känns som att den far bort redan på flyget hem :( men färgen är ju inte allt ;) Egentligen borde man fara utomlands under december och januari när det är som kallast, för fyfan vad kallt det är nu. helt sjukt!

Just nu hade jag helst av allt legat i en varm säng och haft världens bästa armar runt mig, vi sover som pusselbitar.. längtar! Nu ska jag gå och se om jag kan göra någon nytta!

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0