nytt år, nya tag!

Sista dagen på året är snart här, och det verkar som att dom flesa har haft ett lite sämre 2009 än alla andra år, och det tycker jag är riktigt tråkigt. Jag hoppas verkligen att 2010 kommer bli ett bra år för alla mina nära och kära, det är ni verkligen värd! Även jag ser framemot ett nytt år, men verkligen inte för att mitt år har varit dåligt. Jag tycker bara att det ska bli skönt att se framemot någonting nytt och nya mål, tänk att det ska behövas ett nytt år för att man ska ta tag i vissa saker? Jag ska i alla fall inte ha några speciella nyårslöften, jag ska bara tänka på att visa min uppskattnng till alla människor runt mig som betyder mycket för mig. Sedan vill jag ju förstås lova att jag ska börja träna, äta bättre osv osv.. men det ids jag inte lova, det tar jag när jag känner för det ;)

Mitt 2009 har verkligen varit helt underbart, de första månaderna kommer jag knappt ihåg men min och emelies "flytt" till norge är verkligen ett minne, allt gick ju åt helvete där men ändå ångrar jag det inte en sekund, några erfaranheter rikare ;) Efter norge träffade jag min drömprins, så jag har svävat på moln sedan dess (okej, inte hela tiden.. jag har ställt till det ganska rejält och sårat den människa som betyder mest för mig) Men jag har hittat någon som gör mig glad och som jag känner att jag aldrig skulle vilja leva utan, herr henell är lätt det bästa med det här året (läs alla år), han har verkligen kommit in i mitt liv och gjort mig hel! Om jag får det som jag vill så kommer 2010 bli det bästa året, det vet jag! Imorgon blir det att fira det nya året med mina bästa vänner, hade inte kunnat bli bättre.

Nu ska jag jobba vidare, verkar som att det blir en till lugn natt *peppar, peppar...*

GOTT NYTT ÅR allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0