Come out and play..

Solen påverker en så grymt mycket, allt känns helt plötsligt så mycket lättare :) har vaknat för en timma sedan, blev en sleepover hos emelie och hon kom och väckte mig när hon kom hem från jobbet, har sovit i drygt 12 timmar i natt, inte dåligt! :P Igår var jag med johanna, vi fikade, köpte förköp, hälsade på hos linnea and so on :) Senare mot kvällen tog jag, emelie och elin en simtur men under hela simturen kunde jag inte göra annat än att längta till att få åka i vattenrusch banan, så direkt vi hade gjort våra dölånga 30 min sprang vi upp i banan och tävlade tills badvakten kom och sa åt oss att dom stänger nu.. kul var det i alla fall :P Sedan for vi och köpte godis, emelies bil dog igen?! Sedan for vi och kollade en film och somnade inte långt efter det :)

Idag är det fredag, vilket innebär helg! Fattar inte hur man kan tycka det är skönt med helg när man är arbetslös?? Sjukt, men jag tycker det är grymt skönt! :P Har massa saker att göra idag, nu står i alla fall solning högst upp på schemat så nu inväntas bara mami så vi kan ta bilen och sedan göra allt vi tänkt.

have a nice day! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0