härliga söndag!

Oj vad skönt att vakna upp en söndag och må hur bra som helst, ingen ångest, ingenting! :) Igår hade vi en riktig girls night med bara sånt där prat som ingen annan får höra, vi orkade inte ens slå på en film för vi pratar bara hela tiden så man missar ändå hela filmen. Vi köpte i alla fall godis på kulle kiosken och sen var vi hos isabelle större delen av kvällen och vi avslutade kvällen i min bil (okej är inte min bil men nästan) snurrandes runt om i samhället, inget läge alls, förutom ett undantag, you're HOT!

Nu ska vi i vanlig ordning ta en bakis fika, förutom att det inte är en bakis fika, blir en vanlig fika istället :) och sedan kan detta väder dra åt helvete, fan vad irriterande!

PÖSS



Så här långt hår hade jag innan jag klippte kort, ganska modigt ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0