heeelt slut..

Nu är Sara trött.. jag är inte van att arbeta såhär mycket, hela 16 timmar på en dag, duktigt gjort av mig tycker jag. Även fast jag bara sovit ett fåtal timmar inatt har jag inte varit nå trött alls idag, klockan ringde 4.30 och jag steg upp nästan direkt.. Dagen har bara flygit iväg, skönt som tusan. Men jag kan lova att jag kommer ha träningsvärk i precis hela kroppen imorn, det är som att man har spenderat 16 timmar på gymmet.

Sedan jag kom hem har jag i alla fall fått i mig lite kvällsfika, surrat med johanna i telen, för övrigt måste johanna vara den bästa på att snacka i telefon, samtalen blir alltid lååååånga, men det gillar vi :) Har nyss kommit ur duschen och ligger nu i soffan och myser i min hello kitty pyjamas, det är skönt som tusan och jag tror jag kommer sova riktigt gott i natt, ska bara vänta på att mitt hår torkar lite, annars kommer det se ut som ett skatbo imorgon.

Imorgon ska jag sova läänge, och sen eller kanske ska säga OM jag kommer upp ur sängen så tror jag att jag ska ta en promenad, kanske med mina favvo tjejer? :) Nu får det nog bli sängen, tur att jag har så lite hår.. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0