Here we gooo!!

Blev en riktig myskväll igår med mina kära vänner, film, chips osv. Var riktigt skönt och är glad att jag inte for ut och svirade för verkade inte vara mycket drag på krogen? Idag blir det i alla fall jokkmokk, vi ska ta emelies pappas bil dit, sedan har hennes pappa fixat sovplats åt oss också, snällt va? Så vi sover över där och tar bussen hem på morgonen/dan, blir nog riktigt bra det här :) Blir nog bara jag och min trogna vän emelie som beger oss, men lika kul blir det för det! :) Fast är ju ett problem, vårat vin har frysit och har ännu inte tinat även fast det varit inne hela natten, undra om det är förstört? Äh, det lär vi se ikväll, annars får vi ta en dyr krogfylla.. men känner jag oss rätt går nog det där vinet ner ändå :P Nu ska jag packa väskan sedan drar vi, tjingeling! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0