Jag vill sparka bakut och göra nåt sjukt!

Ligger för tillfället i sängen och lyssnar musik, just nu på Tina Turners we don't need another hero, riktigt bra text. Känns som att det är för tidigt att sova, fast det är ju egentligen inte det.. För övrigt börjar jag bli grymt less på att vara arbetslös, dagarna rinner som bara iväg och det känns verkligen som att jag bara slösar massor av dagar till att sitta och vänta på att nåt ska hända. Det värsta är ju att det bara går pengar, pengar, pengar hela tiden.. om man inte jobbar så måste man ju sysselsätta sig med nånting och då blir det ju automatiskt att man spenderar massa pengar, på skit. Jag förlorar bara tid känns det som, men snart, snart så ska vi se till att det blir änding på det här. Vi 89:or har verkligen haft otur, finanskrisen prickade in oss perfekt.. och i dagens läge är det inte lätt att få jobb om man inte har bra kontakter eller bra med erfarenhet, men vem i våran ålder har det? Bland alla ens vänner och bekanta i min ålder är det fler som är arbetslös än har ett jobb, helt sjukt egentligen.

Nä nu ska jag sluta pladdra på om sånt som kanske inte är så intressant att läsa, men nu har jag lyckats fördriva lite tid i alla fall. Nu blir det gonatt för mig!

There´s got to be something better out there..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0