Mina hjärtan

Är det en dag som denna alla singlar ska ha ångest över att inte ha någon pojk-/flickvän att mysa med? Jag har i alla fall inte ens en gnutta ångest, jag njuter bara av att jag kan spendera den där dagen med mina kära vänner och ha kul med dom! :) Jag ser framemot kvällen, det blir middag på o'learys med bara snygga singel tjejer, kan ju inte bli bättre?  Senare mot kvällen blir det harrys och tror det kommer bli grymt! :D Idag när jag vaknade åt jag lite frukost och sen tog jag tag i helvetet själv, nämligen mitt rum.. såg bedrövligt ut, men nu är det rent och fint :) Nu tänkte jag ta och kolla vad jag ska ha på mig ikväll, alltid samma visa :) Sedan kanske vi far upp till after skin en sväng.

Det bästa och värdefullaste jag har är er, mina hjärtan.. Ni gör mina dagar och ingen på den här planeten hade kunnat få bättre kompisar än jag ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0