Nya tag!

Nu är helgen över, och det är skönt med måndag. Det är som att när det blir en ny vecka då kan man ta nya tag och verkligen ta tag i såna saker som man MÅSTE göra, och det ska jag göra idag. Har en del saker som måste göras, och ska försöka ordna upp det efter middagen. På tal om middag så undrar jag vart min familj är, jag är huuungrig!

Började denna dag med en promenad med tjejerna, sedan tog vi en te på hultan, for till emelie, körde henne till frissan, hämtade henne från frissan, for och handlade och tillslut landade jag här hemma.. För att nämna lördagen så var den helt ok, trevligt med middagen på olles och harrys var riktigt kul, men blev faktiskt less där på slutet.. fötterna värkte nå förbannat, förstår inte varför jag inte bytte skor lite tidigare. Nåja, tankeverksamheten brukar ju inte vara den bästa i fyllan :) Söndagar är numera alltid en sån här dag som man går runt och känner sig som jordens slitage, man är för slö för att gå i duschen på morgonen och då går man runt sådär hela dagen. Somnade nästan framför datorn igår var sjukt trött och direkt jag la huvudet på kudden somnade jag, grymt skönt. Så jag fick nästan 12 timmars sömn i natt, jag är verkligen bra på att sova.

Nu är min familj hemma, äntligen.. ska snabba på dem så man får lite föda i sig snart! =)

PÖSS på rej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0