Oh happy day!

Som jag har längtat alltså, mitt enda nyårslöfte för i år har varit att jag ska flytta härifrån, helst innan jag fyllt 20.. och nu drar jag och emelie till Tromsö om en vecka! Behöver jag ens säga att jag är över lycklig? Det ska bli så grymt skönt att komma till ett helt annat ställe med helt nya ansikten, fyfan vad KUL!!! Allt är så gott som fixat förutom packningen och sånt, vad ska man ha med sig? Man vill ju ha med sig typ allt, men det är ju i princip omöjligt.

Idag blir det annars en lugn kväll, skönt. Imorgon är jag dock sugen på annat, hade varit kul att svira lite här på hemmaplan innan vi drar iväg till nordens krogtätaste stad!! Ni kanske förstår varför vi valde just Tromsö? ;) 

Jag kan inte annat än säga ÄNTLIGEN, har varit kvar här och stampat på samma ställe för länge nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0