Only hope

Då var tisdagen så gott som över, skönt.. På nåt sätt gillar jag inte tisdagar alls, är nog den veckodagen jag gillar minst, har ingen aning om varför egentligen. Gick med stavar tidigare idag med hanna och emelie, nu jävlar har vi kommit igång med promenederna, hur skönt som helst!

Eftersom det är fettis dagen idag så for jag och köpte ingredienser till semlor och efter middagen bakades det för fullt, bjöd mina kära vänner på semlor och kaffe/saft.. Jag har faktiskt börjat avancera lite och dricka kaffe lite då och då, vuxenpoäng till mig! Semlorna var i alla fall grymt goda och jag klämde två direkt, så nu blir det nog inget kvällsfika för mig :) Har en del saker jag hade velat hinna göra imorn, och allt innan middagen, så får se hur det går. Hade i alla fall tänkt ta en morgonpromenad (om vädret är lika bra som idag), duscha, luncha med tommy, ta en till promenad (med stavar(?)), gå förbi vakansen, ta en fika och kanske även inhandla någon middag. Känns som att jag måste stiga upp tidigt om min plan ska hålla, och jag är ju inte så bra på det där med tidiga mornar, får se imorn helt enkelt! :)

Igår kväll tror jag det var kollade jag på A walk to remember för 10onde gången, så himla fin film. Sån där kärlek vill jag också uppleva nångång, men ärligt talat så tvivlar jag på om sån kärlek verkligen finns, kanske bara exicterar på film? Jag har verkligen börjat tvivla på evig kärlek, att man kan vara trogen varandra hela livet ut när man hela tiden får höra och se hur många människor det finns som beter sig som svin. Folk tar alldeles för lätt på saker och ting nuförtiden, även jag.
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0