Friday night

Då var Fredagen avklarad :) Dagen började med en fika på vetehatten med josefin, sedan for vi och hämtade upp mamma och gjorde massa ärenden, och jag var sjukt svammlig på dollar.. tur att ingen annan än mamma och josefin såg mig :D Sedan for jag hem en sväng och sen for jag lika snabbt igen på åhults och gjorde lina med småsyskon, emelie och diamant sällskap :) Gjorde lite ärenden med emelie och sedan for jag hem igen och åt tacos. Kvällen har spenderats hos lina med massa tjejer och massa surrande, trevligt :)

Visst har jag förresten fått en fin design på bloggen nu, är josefin och malin som hjälpt mig, thanks :) Morgondagen är än så länge ganska så oplanerad, kanske blir att fara och simma i alla fall, mycket bättre än att vara ute och supa, dock så jäääävla mycket tråkigare, men that's life, måste prioritera att lägga pengarna på annat. Eller jag måste inte, men jag vill! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0