yey!

Det här gillas, endast några få minusgrader och sol! :) På ett tag blir det en prom med stavarna, skönt. Sätta mina leder på prov lite, dom väärker, så får se om det känns värre efter stavgången, då dör jag. Johanna väckte mig kring 11 i morse med ett sms, och det var bra.. annars hade jag säkert ännu sovit :) Håller just nu på att ringa mina refernser, men alla är på möten hit och dit osv. Annars ser min dag ganska så oplanerad ut, är verkligen döless just nu.. Visst är det kul att bara hänga med sina kompisar hela dagarna, men nu är jag fruktansvärt less på att inte göra nånting vettigt.

För övrigt vill jag ha tillbaks min telefon, vad är det för fel på sony ericssons nya telefoner? Har bara hunnit ha den en månad så går den sönder, irri.. Min gamla funkar fan mycket bättre! Nu ligger min lilla kompis och gnäller här, bäst att ta på sig kläderna och ge sig ut på en liten runda! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0