Nothing can stop me now

För varje dag som går känns det bara lättare och lättare. Jag erkännde det för mig själv, men jag erkännde det aldrig för Dig, och det är jag verkligen glad över att jag inte gjorde för då kanske saker och ting hade sett annorlunda ut nu, och jag vill inte att nånting ska se annorlunda ut just nu. För tillfället känns allting hur bra som helst, jag har alltid roligt tillsammans med mina kompisar, ni gör verkligen mina dagar. Ingenting hade varit desamma utan er. Att jag och emelie (kanske nån mer) inom en snar framtid kommer förflytta oss till Norge känns som pricken över i:et, ingenting hade kunnat bli bättre nu!

Idag har jag blivit erbjuden att jobba 2 ggr, första gången var kl.7 på morgonen, men jag hörde inte att jag fick ett sms om det, surt som fan. Det är väl den enda nackdelen med det här nya systemet att man kanske inte alltid märker om man får sms. Men i alla fall så blev jag förfrågad sen igen om att jobba eftermiddag, tackade såklart ja men någon annan fick det, surt det med. Men verkar ändå som att det finns en del jobb när jag redan blivit tillfrågad tre gånger sedan i fredags, så snart borde det ju vara min tur att få jobba :)

Tog mig i alla fall ut på en promenad vid 12 tiden, kom hem efter två nångång så promenerade i 2 timmar, skönt som tusan var det. Ibland är det verkligen så himla skönt att promenera runt själv, och bara lyssna musik och tänka på allt som går att tänka på, borde göra det oftare. Nu ska jag ta en dusch och invänta middagen, och sedan är restën av dagen oplanerad :)


Nice huh?




   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0