Fuck this!

Fy farao vilken kyla!! Har varit frusen hela dagen, det är helt sinnes vad kallt det är, är ju nästan som i filmen the day after tomorrow, you know. Man blir ju lika fryst som en fryst fiskpinne när man sticker ut nästan genom dörren, fin liknelse där va.. haha. Nu på kvällskvisten när jag åkte hem från emelie visade det -33 grader, och kallare lär det bli i natt, skit kul.. Så idag har jag inte rört arslet många meter, man vill ju inte ens sätta sig i bilen och fara nånstans. Dagar som dessa hade det varit fint med en snygg kille med stora armar att krypa ner hos, where are you when I need you?

Tror jag ska ta och slå på nån film på min dator och ligga här i sängen och kolla på den. Imorgon ska jag nog ställa klockan så jag inte sover så länge, men det känns alltid så otroligt meningslöst att stiga upp tidigt. Varenda gång jag har ställt klockan och den ringer på morgonen tänker jag vad fan ska jag upp för? finns ju ändå inget att göra, och speciellt när det är helt obeskrivligt kallt ute, man kan ju inte ens promenera.. it sucks. Så jag kan lika gärna sova länge, är ändå ingen som tackar en för att man är uppe tidigt. 

Fan vad bloggen tjorvar, går inte att lägga upp bilder eller nånting utan att allt hänger sig.. nu ger jag mig, lovar att detta inte kommer att kunna publiceras nu, aja återstår att se. Gonatt! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0