Hallelujah moment

God damn vilken nice dag alltså! Igår när jag gick och la mig tänkte jag nog lite för höga tankar om mig själv, ställde klockan på 9, och tänkte att jag skulle fara ut och springa på morgonen, jo tjena! När klockan ringde kollade jag ut genom fönstet, det var mulet, alltså ingen sol och inte lika bra väder som igår. Så jag somnade om på stört, inte speciellt oväntat. Sen när jag vaknade en timma senare sken solen som aldrig förr och det var till och med plus grader!! Men imorgon så, då jävlar! :D Har i alla fall varit och lunchat med Tommy på husmans, inte ofta man träffar honom nu för tiden =) Sen for jag till  malmberget och promenerade därifrån till gällivare, så jävla skönt. När jag går själv går jag i ett jävla tempo, helt svettig blir jag. Beror nog också på att man lyssnar musik när man går ensam, man blir liksom peppad :)

Nu ska jag ta tag i en del saker som måste göras :) btw är det bara 1 vecka kvar tills jag får öppna dörrarna till bolaget, wiho ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

ojoj du kommer få springa mkt dit ;P

2009-02-25 @ 19:15:17
URL: http://mmalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0