Mind your own business!

Idag har jag varit lite duktig tycker jag, har stigit upp innan 9 för att vara hos tandis, det gick sådär.. visade sig att jag har en extra tand vid visdomstanden och måste ta bort den, DYRT tänker jag, bara den här undersökningen gick på 996 spänn, helt sinnes!! Tjänar inget på att ta abonnemanget nu pga. denna extra tand så då är det bara att punga ut med stålarna mami och papi :D Vilken arbetslös 20-åring har överhuvud taget råd att ens gå till tandläkarn?? Tur att dom har de här abonngemangen.

Sedan skulle jag vara duktig och städa osv här hemma, men jag somande och sov till 14 (!!).. For iaf och promenedrade en timma i malmberget med emelie och sedan for jag hem och lagade mat, och den är nyss uppäten :) En kycklingsallad med bönor och med guacamole till, skit gott enligt mig. Funderar om jag ska fara och simma eller inte, känns lite jobbigt att börja stressa dit när man ätit just.  

Ibland, eller nej förresten jävligt ofta bevisas det hur mycket skit snack det finns i det här lilla samhället. Det är heeelt sjukt, det är en STOR anledning till att jag vill fara härifrån, nu! Jag drömmde förra natten att jag skulle fara härifrån med flyg, men väl på flygplatsen var såklart inte passet med det var inlåst på polisstationen och det var omöjligt att få tag på, jag började asböla för att jag inte kunde fara härifrån. Till och med i mina drömmar vill jag verkligen härifrån, behöver jag säga att jag längtar? Jag tycker det är helt patetiskt hur folk ska bry sig, snacka om sånt de inte har en aning om.. det gör mig så irriterad så ni anar inte gott folk!

Här får ni en bild på den finaste varelsen, han får mig på gott humör bara för att han är så söt, så söt  jag hade kunnat äta upp honom


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag håller med dig till fullo ! helt otroligt. men bara att ta det med en klackspark så blir allt bättre ;)

2009-02-11 @ 22:00:11
URL: http://johannahjartstrom.blogg.se/
Postat av: S

precis! ;P

2009-02-13 @ 12:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0