I like

Idag har jag verkligen hunnit med mycket känns det som, har inte varit hemma nånting sen jag for hemifrån tidigare idag. Har inte ens känts som att det har varit söndag, gillar som ändå söndagar på nåt sätt, tycker ju som sagt att bakisdagarna kan ha sin charm.

Dagen har i alla fall bestått av en fika på åhults med damerna, efter det for vi och hälsade på sanna i hennes nya lägenhet, så jäkla fin! Vill också ha en.. Satt där och surrade med henne ett tag och det var trevligt! Sedan for jag och emelie till hanna där hon och björn befann sig. Fast där blev vi inte så långvariga, vi for hela gänget och hämtade upp isabelle för att fara och inhandla kvällens middag. Vi lagade någon thaigryta med ris till, blev skit gott!! Efter massa prat om vem som för vad på fyllan och allting därimellan promenerade vi till johanna och matti och världens gulligaste ebba! Sedan avrundade alla tjejer förutom jag och isabelle, vi stannade och kollade butterfly effect med johanna och matti, eller ja.. med matti kanske man ska säga, johanna somnade som vanligt. När filmen tog slut for även jag och isabelle hem och nu ligger jag här nerbäddad i sängen. Jag gillar när dagarna är fartfyllda och det händer saker hela tiden, men framförallt gillar jag att spendera hela dagarna med mina best friends :D
 
Nu funderar jag starkt på att slå på sex and the city filmen, låter som en bra ide! Sleep tight! ♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0