Who needs a heart when a heart can be broken

Nu är helgen här igen, skönt måste jag säga :) Idag var det tänkt att jag, isabelle och emelie skulle fara till jokkmokk och gå ut där, tror det hade varit kul att testa på det också. Men det finns tydligen inte en enda själ som orkar hämta oss därifrån sen, så då sket det sig. Vi orkar inte sova över där heller, trist som tusan att det inte blev nåt....

Så annars ser det ut som att det blir en riktigt lugnt (tråkig) helg, kanske kollar en film eller nåt liknande ikväll, roligare än så blir det nog inte :) Gudars vad jag längtar till Norge alltså, vill verkligen göra nåt annat nu, är så less på att bara sitta och vänta på att nåt ska hända. Och om man ska sitta kvar här och vänta så får man nog vänta ett jävla bra tag, finns ingenting kvar för mig att hämta här, inte då nu i alla fall.

Har just ätit chili con carne som smakde skit, var nåt nytt recept mamma och pappa hade provat, ingen höjdare! Så nu får jag gå omkring hungrig också, great. Är för övrigt så grymt shopping sugen just nu, finns så himla mycket som jag hade velat köpa, men då är det ju det att jag måste prioritera lite.. och då är valet enkelt, jag skiter i shoppingen och sparar pengarna till en lägga i norge istället, 1000000 gånger mer värt :)

Nu ska jag pysa, och sedan mysa (fick till ett rim där ;)


Bild från i fredags


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0