Right?

Oh fifan vad det kliar i mina nätshoppings fingrar, är hur nära som helst på att klicka hem massa snygga kläder, men nej, det funkar inte så för mig just nu :( Fast nånting ska jag faktiskt ta och unna mig, har inte köpt nå kläder på evigheter känns det som..

Idag har jag inte ens gjort hälften av det jag hade tänkt, oväntat. Fast egentligen är det inte så konstigt när jag själv inte ens tror från början att jag ska göra allt jag tänkt, man måste tro på sig själv! :) Jag har också så sjukt dålig självdiciplin, när jag bestämmer mig för att t.ex. fara ut och springa tänker jag redan då att jag garanterat inte kommer göra det för att jag vet att jag har så dålig självdiciplin, måste bli bättre på det där! 

Ikväll har jag först varit hos emelie, blev bjuden på en toast eftersom pappa misslyckades totalt med kycklingen här hemma, allt fick åka i soptunnan. Istället stekte han kebab, och jag hatar kebab! Sen åkte vi till adrian, där bjöds det på kaffe och glass, riktigt gott. Har blivit riktigt duktig på det där med kaffe i veckan, har druckit en kopp varje dag, alltså tre koppar mer av vad jag brukar dricka :) 

Nu: lopplådan och film! Gonarre :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0