Damn your hot!

Onsdag den 18 Februari idag, fasen vad tiden går fort, jag fyller 20 om två (!) veckor. Tyckte nyss det var ett halvår kvar.. Dock har den här dagen känts ganska lång, men på ett bra sätt. Vaknade runt 11 tiden av ett sms från Hanna, så en halvtimme senare drog vi en fika på hultan, jag, hanna, johanna och davve.. Satt där och surrade ett jävla bra tag, davve avrundade men vi satt kvar och surrade på ett tag till, trevligt. Gillar att sitta på fiket och prata bara, speciellt när det är mycket folk och många olika ansiktet. Dock ser man ju alltid samma ansikten på åhults, och vi är nog några av dom. Men det jag riktigt ogillar med hultan är att det stinker så sjukt äckligt där, man luktar typ bränd toast blandat med nåt annat äckligt när man går därifrån. Aja, nog om det..

Efter fikat for vi och hälsade på elin som har fått halsfluss, vi åt glass och drack te (igen). Sen hann jag bara komma hem och sätta mig på datorn så ringde dom från vakansen och frågade om jag kunde började jobba kl.16 på Svedjan, det kunde jag såklart. Hann bara slänga i mig en macka och sedan springa dit för att hinna i tid, jobbade till 21 och det gick smidigt och bra trots att jag inte jobbat sen i sommras. Man tror man glömmer allt så snabbt men när man väl är där går det som smort! Är lite skillnad på mina extra jobb, i det ena torkar jag skit på gamlingar och i det andra svetsar jag. Haha är ju bra att kunna vara mångsidig! Men faktiskt så trivs jag med båda, det är inte alls så farligt att jobba med gamligar som många tror. Jag tycker det är kul, men är nog inget jag skulle välja att jobba med hela livet, men det beror faktiskt mest på lönen.

När jag slutade jobbet for jag till elin igen där tjejerna befann sig, vi kollade gamla bilder på oss och ibland undrar man vad fan man tänkte på när man tog på sig vissa klädesplagg, och hur man kunde vara sminkad och hur man hade håret.. Jaja är ju tur man blir snyggare med åren ;) Vi har i alla fall alltid haft jäkligt roligt tillsammans, vad vi än har gjort! :)


Året var 2004..

2005..


2006...


2007..


2008..


2009..

Kommentarer
Postat av: Johanna

2004-2009, 5 år, och skillnaden är egentligen hårfin på hur gamla vi ser ut haha :)

2009-02-19 @ 12:04:59
URL: http://johannahjartstrom.blogg.se/
Postat av: E

man var ju inte fin på en enda bild, kul att vissa har blivit snyggare med åren iaf!!!!!!

2009-02-19 @ 12:23:00
Postat av: S

haha, nå ser man ju skillnad, kolla hur FUL jag var på första bilden, helt sjukt!

2009-02-19 @ 12:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0