I like this shit..

Sådär då var helgen avklarad. Fredags kvällen var faktiskt riktigt rolig må jag säga. Vi anlände till kulleskolan, sena som vanligt och började med att äta och dricka, sen lekte vi lekar och dansade tills det var dags för krogen. Skit mycket folk var det, så var tydligen inte bara vi som hade saknat att få röjja på o'learys dansgolv ;) Kvällen var i alla fall rolig, så jag är nöjd :) I går blev det att sova läänge, och det är ju alltid som skönast när man är bakis, då hinner man sova bort lite grann av den där värsta huvudvärken. Tog i alla fall en dusch, åt en macka och sen for jag, emelie, bäver, tommy och brolle till kiruna. Vi kollade skoter showen och sen tog jag och emelie en mycket efterlängtad middag på kina tillsammans med några andra mer eller mindre hungriga själar :) Efter det fick emelie vara chafför till de värsta fyllisarna, och jag fick vara chaffis på bussen till fländers och norrah, tror jag fick den bättre lotten :) När vi kom hem for vi hela gänget minus brolle och tommy som stämplade ut för kvällen vidare till jon, jag och emelie lyckades bli övertalade om att ta en drink, men mer än så blev det inte. och det är jag glad för idag :) For hem vid 2-tiden och fick mitt bästa sovsällskap med mig, dvs. emelie.

Imorse tog vi en frukost på hultan tillsammans med grabbarna, och även med lina som hade rast just då :) Efter det for vi och kollade handbollen och ytterligare nån timme senare blev jag bjuden på mat och som avslutning på dagen blev det att kolla bio. Blev faktiskt besviken på benjamin button filmen, hade för höga förväntningar, men bra var den hur som helst :) Det jobbigaste var ju bara att det gjorde nå helvetes ont i röven att sitta där i tre timmar.

Att det kan vara så sjukt svårt att säga ibland vad det är man verkligen vill, vad man tycker, vad man tänker och vad man känner. Det är inte konstigt att det snackas så mycket skit, och att folk, saker och ting blir missförstådda när ingen öppnar käften. Detta gäller även mig, tror inte att det finns en enda människa som inte sitter inne på en hel del saker de egentligen hade velat skrika ut. Men finns ju faktiskt tillfällen också då man verkligen borde dra igen truten och bara låta det vara. Right?

Nä, blir inge klokare av det här så tror jag ska dra mig mot sängen. Gonatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0