Vadå awkward??

Gomorron! Idag är jag uppe tidigt, för att vara mig. Somnade väl efter 5 nångång i natt och vaknade av sms efter halv tio, så med andra ord blev det inte mycket till sömn. Gårkvällen var i alla fall mysig, kollade lets dance hos sanna och hon har verkligen mysigt i sin lägenhet, är så avundsjuk! :) Sen blev det film och mer mys och kvällen avslutades som fyllechaffis, alltid lika skoj, NOT!

Ja fifan, igår hade jag verkligen ett moment då jag bara ville sjunka genom jorden, och tro mig mina vänner om ni hade vetat så hade ni också känt så, men varför kan jag tyvärr inte förtälja i denna blogg! :) För övrigt hoppas jag på nåt riktigt skoj ikväll, känner inte för att sitta hemma och kolla på en film, hoppas mina vapendragare känner likadant ;) Nu är det dags för den obligastoriska dagsfikan på hultan så måste rusa, är jag som agerar chafför. Oj vad jag kommer sakna bilen när vi far till Norge förresten, jag och han har ju varit som ihopklistade sen jag fick körkort, blir ett sorgligt avsked måste jag bekänna! ;(

PÖSS på rej


Halloween -07 I think..

Kommentarer
Postat av: lovisa :)

du har en jättefin blogg!

ska vi följa varandra?



www.bloglovin.com/blogg/570906/lovisawintherbloggse

2009-03-02 @ 12:27:58
URL: http://lovisawinther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0