Du kan dränka dig i minnen, eller litervis med vin

Jag är helt totalt död just nu, när klockan ringde 04.45 i morse hade jag somnat för en halvtimme sedan, och det värsta var att jag la mig redan vid 12 men låg och vred och vände och tänkte på allt jag inte borde tänkt på. Men det har ändå gått bra och jobba, dagen gick fort men höll på att somna så fort jag satte mig i kuren. Idag ska jag inte göra mycket, ska försöka få ordning på lite saker och ting och sedan ska jag gå och lägga mig, redan vid åtta tror jag.. for imorn vankas det jobb igen.

Har god lust att ta en vila just nu, men jag ska inte. Tror jag ska gå ner och hjälpa mamma med maten i stället. Åh har hittat världens finaste lägenhet nu som vi bara måste ha tjejer, så fel och svara i telefonen när man ringer, emelie! Men johanna slutar typ nu så hon ringer väl mig snart eller så får jag slå en pling till henne.

Nu ropar mamma, Adios amigos =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0