Happiest ever!

Idag kom jag ändå upp relativt tidigt ur sängen och tog mig ut på en promenad, känns så bra när man gör sånt. Sedan har jag också spelat GH för första gången idag, klarade inte ens 50 % på easy, besviken är jag, trodde faktiskt jag var bättre än så, ser ju så lätt ut! Vi tog även tummen ur idag och ringde Adecco i norge, när Emelie la på luren stod jag och hoppade på deras köksgolv av glädje, fifan vad skönt! Bara tanken av att veta att jag inom en snar framtid befinner mig på ett helt annat ställe, ja till och med ett annat land med mina bästisar gör mig överlycklig!

Från det ena till det andra så blev hela texten hur stooor som helst nu, råkade trycka på nåt, och nu får jag inte bort det. Undra om det kommer synas när jag publicerar? Ja det återstår att se..

Drar en kort update nu bara, ska faktiskt ta och sova nu :) Godnatt ♥


Den bjur jag på!

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Gratulerar till Norgegrejen! Och tack för den bjudningen;.)

2009-01-21 @ 02:01:30
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: E

HAHAHA

2009-01-21 @ 10:26:02
Postat av: E

Thanks den gjorde mig gladare!!!

2009-01-21 @ 10:26:39
URL: http://emlieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0