Jag hoppas på ett kort som inte lagts

Ja då var det torsdag och jag har jobbat klart för denna vecka, har inte lika dåligt samvete när jag jobbat liiiite i alla fall, men nu när man väl har jobbat känns det som att man vill fortsätta.. dock är det ju inte det lättaste. Det tar i alla fall hårt att stiga upp innan fem på morgonen när man är van att stiga upp vid 12-13 nångång.

Imorgon är det fredag, fan vad skönt. Jag gillar verkligen fredagar, tror det är min favvo dag på hela veckan. För då är man bara glad att det är helg, och man slipper ha ångest över att det snart är söndag och helgen snart är över. Planerna för denna helg var ju att ta det lugnt, men planerna är ändrade.. oväntat. Men ack så mycket roligare, vi ska fara på Mikaelas 18 års fest på kulleskolan, det blir nog riktigt kul, och sedan blir det o'learys, var ju ett tag sen ;) Nä blir nog riktigt nice tror jag, men sedan tycker jag banne mig att det får bli en vit helg, eller hur emelie?? :P På lördag blir det nog en liten tripp till Kiruna, av alla ställen.

Idag fick vi sluta tidigare, fast med fullt betalt, great! =) Så direkt efter jobbet for jag och solade, träffade elin där och tog med henne hem till mig :) När vi kom hem satt johanna där hos mig och väntade, hon hade till och med gått ut med chippen, guld värt :) Jag duschade, vi väntade på att emelie skulle vara klar hos tandis och sedan gjorde vi stan, bara nödvändiga grejer inhandlades såsom p-piller, lysyl och en mascara.. men ska dock hämta två tröjor från lindex imorn som jag la undan. Jag tror jag är sämst på att spara pengar, har alltid alltid varit en slösa. Hade aldrig kunnat ha ett fett bankkonto och inte röra pengarna, det går ju inte?!  Senare på kvällen tänkte jag och emelie fara på modevisning, men när vi kom dit tog den just slut.. tidsoptimisterna nr.1. Istället for vi och tog en fika med grabbarna, mycket roligare.

Nej fan vad mycket text det blev nu, tror det är bäst jag avrundar här :)




Res med mig, till ett annat land..

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag reser gärna om du betalar ;)

2009-01-29 @ 22:55:25
URL: http://mmalinn.blogg.se/
Postat av: E

Vi ska hjärtat..

2009-01-30 @ 12:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0