Ny ledigvecka!

Yey måndag igen, och nu starar en ny ledigvecka, börjar bli smått less på de nu. I natt blev det inte många timmars sömn, bara tre ynka timmar, jag som brukar blåsa på med minst 10 timmar.  Har varit till frissan redan kl.9, klippt till barret och färgat utväxten, skönt! :) Då var man dock 1000 spänn fattigare. For sedan hem och tänkte vila, men blev inte så mycket till vila, for på hultan och satt där med tjejerna och surrade ett tag, alltid lika trevligt. Sedan for jag och johanna till mig, och nu sitter vi på varsin dator och nördar.. får se vad vi hittar på att göra sen, bowla kanske? Men först ska jag ta tag i sökandet av jobb i Norge, verkligen prio 1.

Igår kunde jag verkligen inte somna, låg och tänkte på allt som händer runt omkring just nu.. och det är inte lite saker, det är helt sjukt! Jag är glad att jag har mina vänner :) Jag har sagt det förut, men jag bara måste säga det igen. Jag tycker det är heeeeeelt sinnesjukt hur folk beter sig, vad har hänt med "behandla andra så som du själv vill bli behandlad" Det finns inte här i Gällivare, alla smutskastar varandra och hugger varandra i ryggen. Allt tycks vara en tävling och folk gör tydligen vad som helst för att vinna den, helt jävla sjukt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0