Time for bed

Jag ligger redan i sängen och klockan har inte ens slagit tolv än, kommer inte ens ihåg sist det hände. Men ska bli riktigt skönt att få sova för känns som att mitt huvud ska sprängas snart, och inge alvedon har vi hemma. Det är mycket att tänka på nu känns det som, allting bara snurrar hit och dit och alla måsten är många.. men det gör ingenting, är ju det jag vill :)

Dagen har pinnat på i vanlig ordning, har promenerat, gjort stan, kollat lägenheter, spelat GH, blivit bjuden på middag, kollat handboll, dragit en fika på andra bullar osv. Det var min dag i stora drag :) Mallan har förresten fixat en ny design åt mig nu, hade aldrig kunnat göra det själv, fattar ingenting av sånt där. Men den ska fixas till litegrann, annars var den ju kanoners, tack malin ♥ Känner att jag inte har så mycket mer att komma med nu så ska faktiskt ta och stänga av datorn nu och sooooova!

Gonatt mina vänner :) 



Min fina dog för någon dag sen, so cute ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

oh my, det är ju nästan min tatuering brevid din bild =)

2009-01-21 @ 23:45:31
URL: http://hannawi.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh vad tråkigt :(

2009-01-22 @ 00:12:41
URL: http://soofiejohansson.blogg.se/
Postat av: Malin

Vsg ;P

2009-01-22 @ 15:06:19
Postat av: Anonym

hahah alltså nog är jag trög ibland !! läste inte DOG som hund på engelska utan DOG som att den avled haha :P tänkte väl att det var lite konstigt med en smile därefter och ändå fattade jag inte att läsa de som dog (hund) oj oj =)

2009-01-22 @ 21:16:00
URL: http://soofiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0