Time..

Idag har det varit en skön dag, pappa väckte mig vid 12 tiden och tvingade mig att stoppa mina smutskläder i tvättkorgen.. var nog ganska bra eftersom att man inte ens såg min fåtölj nåmer, det såg bara ut som en stor hög med kläder alltihop. Åt frukost här hemma, tog det lugnt ett tag och sedan for jag med tjejerna och tog en te på nyfiket, sedan promenerade jag, elin och isabelle därifrån och promenerade runt i gve i en timma, skönt var det! :) Sedan har jag bara tagit det lugnt, ätit middag och har nyss fikat födelsedagsfika eftersom mamma fyller år! :)

Igår vart det en lugn kväll trots allt, ett x antal gånger under kvällen kom frågan upp "ska vi inte fara ut?", men vi bestämde oss tillslut för att kolla film och ta det lugnt istället, ett bra beslut tror jag. Vi ska snart fara till isabelle och kolla nån film och bara fortsätta ta det lugnt.

Har jag nånsin nämnt att jag är grymt less på detta samhälle? Jag vill verkligen flytta härifrån, hade fast kunnat flytta till finland eller vart som helst nu, bara för att slippa det här.



" Time flies. Time waits for no man. Time heals all wounds. All any of us wants is more time. Time to stand up. Time to grow up. Time to let go. Time."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0