Make my day!

Det enda jag känner just nu är att jag vill härifrån, jag vill till norge och jobba häcken av mig och tjäna massa pengar, jag vill göra det nuuuuuu! Även fast jag har roligt med mina kompisar hela tiden och trivs jävligt bra så vill jag göra nåt annat, se annat, uppleva sånt som jag inte gör här i Gällivare. Känns som att det här är den bästa tidpunkten för att göra sånt här också, tror inte jag hade ångrat mig en sekund, och om jag nu hade ångrat mig så står Gällivare och mitt flickrum alltid kvar.

För övrigt så rullar allting på som vanligt, det är fredag hela veckan. Idag har jag promenerat och solat, och sen på kvällen for vi ett gäng på dundret och åkte madrass nerför liikavaara backen och för fjällbranten, kul var det och tur att det fanns ett skyddsstängsel som fångade upp oss när jag "glömde" bromsa. Imorgon ska jag försöka städa lite här hemma, kanske fara på badet och sen blir det bio på kvällen, mysigt tycker jag.

Fan också, hur kunde jag låta det här hända???? Fanfanfanfan, I hate this, I hate you! eller så inte..En sak jag har kommit på under tiden jag har varit singel är att killar är svin, allihop (finns dock nåt enstaka undantag) Om nån kille (förutom du pappa) läser min blogg så ta det inte personligt, men så är det. Det är bara att inse att jag har blivit en kortklippt mans hatare, nä skämt åsido haha, men man hade nästan kunnat tro det ;)

Nä bäst jag lägger ner nu och går och sover istället, känner att jag börjar bli lite för personlig här.

Gonatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0