Negativa klubben

Det är så jäkla irriterande när man skriver ett inlägg och sen går det inte att publicera, grrrrrr! Skrev iaf ett igår, men är ju ingen ide att publicera det nu. Igår var det i alla fall bakisdagen number 1, fifan. Var hos emelie den största delen av dagen och bara hängde, besökte sibylla men fick inte ner desto mer, besökte isabelle och till sist for vi till johanna och åt kvällsfika och det var väl det enda jag lyckades äta under dagen. Jag kan sammanfatta helgen som en bra helg, riktigt kul (om man får bortse från söndagen)

Idag mår jag fortfarande sisådär, fick i alla fall värsta städrycket när jag vaknade så jag börja plocka i mitt rum och det, sen gick jag ut med hunden och då försvann städrycket så jag kom bara halvvägs med det. Annars har jag varit fast i bloggvärlden några timmar idag, hade typ 130 oläsa inlägg på bloglovin efter helgen, fattar inte ens hur jag orkade läsa igenom dom.

Usch just nu känner jag mig riktigt neggo, vet inte varför.. ingenting känns som kul nåmer, allt känns bara hopplöst och meningslöst. Inte ens Norge känns kul nåmer, nånting måste ju bara fel? Antar att jag bara har en dålig dag, kan bero på mitt ordentliga bakslag från helgen, I don't know.. Känns som att jag behöver nånting/någon som kan uppmuntra mig ordentligt.



så jävla snygga skor, varför skickade jag tillbaks dom?

Nä nu ska jag ta och sminka mig, sedan fixa sånt som måste göras. Imorn väntas jobb, suck alltså.. är inte taggad. Men måste väl, var ju evigheter sen jag jobbade sist.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0