PUSS

Igår hade vi en avskedsmiddag för nasiha, det var trevligt. Vi spelade jag har aldrig och drack alldeles för mycket, (talar bara för vissa)  jag höll mig ändå i ganska bra form, vi rökte också vattenpipa, surrade och lyssnade bra musik :) När vi kom till krogen var det 83 pres inbetalade, hyffsat värdelöst, dock kom det fler och fler och kvällen vart inte så dåligt i alla fall :)

Idag har ändå lyckats vara bakis även fast jag tyckte jag var i bra form.. Vid tre tiden for vi och vinkade av nassi som nu förflyttar sig till umeå, blev en och annan tår som fälldes på tågstationen.. hojja vad hemskt att lämna sina kompisar, men förr eller senarse måste man göra det för att kunna plugga/jobba/ upptäcka världen eller vad man nu vill göra. Efter avskedet for jag, emelie och johanna till mig och försökte komma överrens om vad vi skulle äta.. johanna var riktigt bångstyrig och fick tillslut som hon ville, korv och makaroner.. usch ångrar att jag gick med på det för det var inte så gott! Nu sitter vi här och dåsar, ingen av oss känner sig riktigt på topp.. vi ska snart äta efterrätt och sedan fortsätter kvällen i soffan med film osv. eller så blir det en runda på nex, tyckte jag hörde nån i soffan som var lite sugen, och jag är inte sen på att hänga på ;)

Nu ska jag dra mig mot soffan så får vi se hur kvällen slutar.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0