X

Jag är verkligen en nattmänniska, gillar mycket mer att vara vaken på nätterna och sedan sova lite längre på morgonen istället för tvärtom, fast i och för sig är det ju skönt att kunna stiga upp lite tidigare på förmiddagen så man hinner se lite dagsljus i alla fall :)

Sen undrar jag verkligen när jag ska ta ut mina fingrar ur arslet, varför är jag så här????? Det irriterar mig nåt fruktansvärt att jag skjuter upp ALLT jag ska göra, fel att bara ta tag i saken nångång? Ska verkligen försöka förbättra mig på den fronten, känns dock näst intill omöjligt.

Helgen har i alla fall varit lugn som en filbunke (konstigt ordspråk förresten), har mest kollat film, surrat och bara umgåts med mina käraste.. kan vara skönt det också, sedan har det väl inte varit speciellt många ut den här helgen? De flesta normala människorna är nog less efter jul/nyår och allt därtill :) I dag har jag i alla fall kollat basket och har kommit på att jag fortfarande älskar den sporten, men skulle ändå aldrig börja spela igen. Har också färgat emelies hår och sedan for vi till lina och kollade film med henne och emelie nr.2 :P 

Jag börjar bli mer och mer sugen på att dra på våran tripp lagom till min födelsedag? Hade varit grymt kul, nu bokar vi tjejer?! :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0