I was wrong.. totally wrong

Jag tror jag har blivit lite av en nattbloggare här på senaste, är ju nästan bara då jag har tid känns det som. Sedan är det ju ett bra tidsfördriv och man slipper tänka på hur totally ensam, liten och övergiven man känner sig.. haha nej riktigt så farligt är det ju inte! Men jag saknar lite grann att ha någon att prata och mysa med innan man ska sova, har ju liksom alltid haft det känns det som.. men man tycker ju att man borde bli van efter ett tag, att vara ensam alltså. Men jag har då inte blivit det än i alla fall och tror för den delen inte att jag kommer bli van heller. Har man en gång haft det så kommer man nog alltid sakna det.. tror jag. Men ändå så vill jag ha det så som jag har det nu, jag har alltid kul, hela dagarna. Om det inte vore för en liten sak så hade jag kunnat säga att jag aldrig har varit lyckligare.. hoppas att jag ska kunna säga det snart.

Jag längtar till helgen, eller i alla fall till fredag. Då blir det avskedsmiddag för nassi, och vi ska nog se till att det blir en riktigt höjdarkväll!! Imorgon ska jag upp tidigt, om kl.9 räknas som tidigt? Känns nästan lite jobbigt, det är ju skandal.

Sov gott mates, ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0