happy new year!

Nu är första dagen på år 2009 avklarad, den har spenderats i sängen och soffan, grymt skönt. Slutet på år 2008, eller ja egentligen början av 2009 blev väl inte sådär jätte bra, min bäste vän fick bädda ner mig i sängen eftersom jag vart som jag var, dock vaknade jag inte i min egen säng i morse.. konstigt det där? fattar inte att jag kan vara så svag för dig. Hur som helst så var nyårs kvällen riktigt trevlig och rolig till en början, den spenderades på bästa sätt med dem jag tycker om mest + massa god mat, ett litet minus var ju att det intogs lite för mycket alkohol. Nyår är överskattat för min del, det är en dag som är dömd att sluta dåligt, vet inte om jag har haft ett riktigt roligt nyår nångång ens? Om man inte räknar med när man var liten då..

Nu har jag bara höga förväntningar på 2009, för jag vet att det kommer bli det bästa året hittills, det ska jag se till! =) Nu väntar soffan och OC på mig, god fortsättning allihopa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0