;)

Tidig morgon idag, har varit uppe ett tag redan och funderar om jag ska ta en promenad med chippen :) Så han är alltså inte död, haha förstår att många missförstod det jag skrev i förra inlägget.. men förhoppningsvis hade jag ju varit lite mer förstörd än så om min lille vän dog :)

Allt som snurrar i huvudet är Norge, det är grymt svårt att hitta en bra lägenhet men framförallt grymt DYRT! Despositum hit och dit som kostar skjortan and so on... Men nå ska vi allt lösa det, för här ska vi inte stanna länge till :) Igår gick nästan hela dagen åt till att leta lägenheter och allt sånt där. Hann fara förbi hultan en sväng, sy emelies löshår och kolla handbollen på tv. Sedan avslutades kvällen med en övernattning uppe på herrmelin :)

Idag är det förresten fredag, känns inte som det? Kanske är för att jag är ledig jämt, men nästa vecka ska jag allt jobba, 3 dagar, men räcker gott och väl med allt annat jag har att göra också :P Men idag blir det i alla fall en lugn kväll, skönt! Känner mig inte alls peppad för att fara ut, men imorn är det nog heelt annat ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0