Vänner

Början av det här året har inte startat bra, av många olika anledningar. Men det får mig bara att tänka på hur glad jag är att vi har varandra. Hur klarar man sig utan en vän när allt annat bara skiter sig? I mitt fall vet jag verkligen vart jag har mina vänner och det är jag verkligen glad för. Jag vet att jag kan lita på er i alla lägen. Jag tycker att det är hemskt att se hur många människor det finns i det här samhället som hugger varandra i ryggen, hela tiden..

Det trög startade året har inneburit att jag lyckats bli sjuk än en gång.. även denna gång av smitthärden själv, kanske ett tecken? Men att jag har blivit sjuk ska inte stoppa mig från att fira elin imorgon, blir middag och grejer och sen hela huset, tror det kommer bli riktigt skoj :) Så imorgon ska jag försöka sova så länge jag bara kan, sömn är den bästa medecinen när man är sjuk.. och sen tänkte jag hinna sola och fara på stan en sväng, hoppas dom inte stänger tidigt imorn bara?

Nu ska jag sova, gonatt friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0