Words don't come easily

Jag har blivit alldeles för bekväm med min vardag, jag bara tjoar och lallar runt och spenderar pengar som om jag hade det i överflöd hela dagarna .. börjar sakta men säkert konstatera att detta inte kommer att funka. Trist, men sant...

I detta nu sitter jag hos emelie och väntar på att hon ska duscha klart, sedan ska även jag duscha och sedan ska vi göra lite ärenden och kanske ta en fika. Igår var det också full rulle hela dagen, fick hämta två övergivna själar efter parkas eftersom lill toyotan hade fått soppatorsk, sedan en frukost på åhults, sedan massa körande hit och dit med bensin och massa annat. Blev bjuden på middag av emelie, riktigt gott och sedan blev det dusch och sånt där för att sedan hämta upp johanna och fara på bion. Kvällen hade kunnat avslutas betydligt bättre, känns så jäkla trist.. men what to do? Det är alltid de snällaste som får lida mest.

Nu ska jag kila vidare.. so long! :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Men sara du skulle ju slutade med allt de där fikandet :)

2009-01-14 @ 21:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0