You're my sweetes downfall

Nu när det är nytt år och allt känns det verkligen som att man vill göra annat, träffa nytt folk och se nåt annat än bara det här. Så nu sitter jag och emelie och söker lite jobb, dock inte i Sverige.. Tänk vad kul att flytta härifrån och se i alla fall lite annat än Gällivare, kommer bli grymt :)

Idag har jag vaknat liiite tidigare än vad jag gjort de senaste dagarna, 12.30 ringde emelie och väckte mig =) For till henne och fikade och var barnvakt, sedan for vi på stan en sväng och sedan hämtade vi upp johanna för en middag på kina :) Funderar på att fara och kolla hockeyn men det är så förbannat kallt, blir nog en bastu istället och kanske ett vinglas eller två med girlsen :) 




Kommentarer
Postat av: snoddas

jävla vad håriga armar

2009-01-08 @ 01:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0